...Gra na Forum...
Tu piszcie wypowiedź na temat wybranej przez
siebie Karty Super Mocy(lub Otwarcia). Jeśli chcecie zdobyć dobrą ocenę
napiszcie o niej jak najwięcej, np. wygląd, działanie, na jaką działa domenę, jak można ją zastosować, itp.
Imię: Marucho
Kasa: 20000$
Domena: Aquos & Darkus & Haos
Drużyna: Organizacja Marucho
Karty Otwarcia:
Postać: Podwaja siłę bakugana. CENA:1000zł
Karta Poziom niżej: obniża poziom mocy przeciwnika o 100 punktów mocy.
Poziom Wyżej:Dodaje 100 punktów mocy dla bakugana który użyje tej karty.
Potęga Aquosa: Pozwala na wprowadzenie na
pole kolejnego bakugana domeny Aquosa.
Potęga Darkusa: Pozwala na wprowadzenie na
pole kolejnego bakugana domeny Darkusa.
Potęga Haosu: Pozwala na wprowadzenie na
pole kolejnego bakugana domeny Haosu.
Potrójna Bitwa: Wymagane są do tej bitwy trzy bakugany, a więc osoba używająca karty dorzuca swojego bakugana.
Karty Super Mocy:
Złote Pazury: Wyłącznie dla Tigrrery, zwiększa siłę o 150.
Zamrożenie haosu: Tylko dla bakuganów haosu, zatrzymuje walkę i pozwala dorzucić kolejnego bakugana.
Wodne Tornado: Dodaje 50 pkt mocy Bakuganom Aquosa.
Ostrze Cienia: Dodaje 80 punktów Bakuganom Darkus.
Iluzja Wody: Pozwala na przemieszczenie bakugana na inną
kartę otwarcia, blokuje aktywacje kart otwarcia.(Dla Aquosa)
Syreni Śpiew: Tą kartę może użyć tylko Syrenoid,
niszczy innego bakugana, niemożna tego ominąć.
Szybki atak: Wyłącznie dla Preyasa. Zwiększa siłę o 130.
Wir Wodny: Wyłącznie dla Preyasa.Niszczy innego bakugana na polu bitwy.
Preyasowa Zwrotnica: Zmienia Preyasa Angelo na Preyasa Diablo,lub na odwrót.
Tęcza: Dla Preyasa.Zmienia na wybraną domenę
Latająca Woda: Wyłącznie dla Preyasa Angelo.Przenosi bakugana na wybraną kartę
Promień cienia: Wyłącznie dla Hydranoida. Zwiększa siłę o 150.
Moc Darkusa: Dodaje 100 pkt mocy(odejmuje rywalowi 20 pkt mocy co turę).(Dla darkusa)
Karta Zagłady: bakugany zniszczone
lądują w wymiarze zagłady z którego już nie powrócą.
Baki:
Preyas[360]
Syrenoid[340]
Preyas Angelo/Diablo[450]
Dual Hydranoid[500]
Żniwiarz[340]
Blade Tigrerra [450]
Nemus [400]
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
Offline
Trójwęzłowy atak
Potężna, a zarazem żadko spotykana karta supermocy.
Sposób użycia
Użyć jej można, tylko gdy na polu bitwy znajduje się co najmniej jeden bakugan należący do naszej drużyny z domen Haos(światła),Pyrus(ognia),Aquos(wody) lub Darkus(ciemności),Ventus(wiatru),Subterra(ziemi)
Działanie
Po użyciu jej, trzy wybrane bakugany (po jednym z wymaganych domen) dostają dodadkowe 200HP
Wygląd
Na karcie widnieje rysunek wszystkich sześciu domen z podświetlonymi trzema (w zaleności jaki rodzaj stosujemy)
Użyli ją
Dan, Runo i Marucho, oraz Klaus, Chan Lee i Julio w walce przeciwko sobie (odc.21,22)
Shui, Akira i ich siostra, w pojedynku przeciwko Danowi, oraz Runo w (odc.25)
Offline
widze, że skądś pisałeś no ale dobra masz 6 -
Imię: Marucho
Kasa: 20000$
Domena: Aquos & Darkus & Haos
Drużyna: Organizacja Marucho
Karty Otwarcia:
Postać: Podwaja siłę bakugana. CENA:1000zł
Karta Poziom niżej: obniża poziom mocy przeciwnika o 100 punktów mocy.
Poziom Wyżej:Dodaje 100 punktów mocy dla bakugana który użyje tej karty.
Potęga Aquosa: Pozwala na wprowadzenie na
pole kolejnego bakugana domeny Aquosa.
Potęga Darkusa: Pozwala na wprowadzenie na
pole kolejnego bakugana domeny Darkusa.
Potęga Haosu: Pozwala na wprowadzenie na
pole kolejnego bakugana domeny Haosu.
Potrójna Bitwa: Wymagane są do tej bitwy trzy bakugany, a więc osoba używająca karty dorzuca swojego bakugana.
Karty Super Mocy:
Złote Pazury: Wyłącznie dla Tigrrery, zwiększa siłę o 150.
Zamrożenie haosu: Tylko dla bakuganów haosu, zatrzymuje walkę i pozwala dorzucić kolejnego bakugana.
Wodne Tornado: Dodaje 50 pkt mocy Bakuganom Aquosa.
Ostrze Cienia: Dodaje 80 punktów Bakuganom Darkus.
Iluzja Wody: Pozwala na przemieszczenie bakugana na inną
kartę otwarcia, blokuje aktywacje kart otwarcia.(Dla Aquosa)
Syreni Śpiew: Tą kartę może użyć tylko Syrenoid,
niszczy innego bakugana, niemożna tego ominąć.
Szybki atak: Wyłącznie dla Preyasa. Zwiększa siłę o 130.
Wir Wodny: Wyłącznie dla Preyasa.Niszczy innego bakugana na polu bitwy.
Preyasowa Zwrotnica: Zmienia Preyasa Angelo na Preyasa Diablo,lub na odwrót.
Tęcza: Dla Preyasa.Zmienia na wybraną domenę
Latająca Woda: Wyłącznie dla Preyasa Angelo.Przenosi bakugana na wybraną kartę
Promień cienia: Wyłącznie dla Hydranoida. Zwiększa siłę o 150.
Moc Darkusa: Dodaje 100 pkt mocy(odejmuje rywalowi 20 pkt mocy co turę).(Dla darkusa)
Karta Zagłady: bakugany zniszczone
lądują w wymiarze zagłady z którego już nie powrócą.
Baki:
Preyas[360]
Syrenoid[340]
Preyas Angelo/Diablo[450]
Dual Hydranoid[500]
Żniwiarz[340]
Blade Tigrerra [450]
Nemus [400]
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
Offline
karta ktura opisuje to syreni spiew
karta pozwala na:jezeli posiada sie syrenoida mozna zniszczyc jednego baka przeciwnika na polu bitwy
ciekawostki:mozna zablokawac ja blokada,uzył jej klaus by wysłac preasa do wymiaru zagłady
wyglad:karta przedstawia syrenoida ktura swa piekna muzyka zaciaga w pułapke
Offline
oboje 4
Imię: Marucho
Kasa: 20000$
Domena: Aquos & Darkus & Haos
Drużyna: Organizacja Marucho
Karty Otwarcia:
Postać: Podwaja siłę bakugana. CENA:1000zł
Karta Poziom niżej: obniża poziom mocy przeciwnika o 100 punktów mocy.
Poziom Wyżej:Dodaje 100 punktów mocy dla bakugana który użyje tej karty.
Potęga Aquosa: Pozwala na wprowadzenie na
pole kolejnego bakugana domeny Aquosa.
Potęga Darkusa: Pozwala na wprowadzenie na
pole kolejnego bakugana domeny Darkusa.
Potęga Haosu: Pozwala na wprowadzenie na
pole kolejnego bakugana domeny Haosu.
Potrójna Bitwa: Wymagane są do tej bitwy trzy bakugany, a więc osoba używająca karty dorzuca swojego bakugana.
Karty Super Mocy:
Złote Pazury: Wyłącznie dla Tigrrery, zwiększa siłę o 150.
Zamrożenie haosu: Tylko dla bakuganów haosu, zatrzymuje walkę i pozwala dorzucić kolejnego bakugana.
Wodne Tornado: Dodaje 50 pkt mocy Bakuganom Aquosa.
Ostrze Cienia: Dodaje 80 punktów Bakuganom Darkus.
Iluzja Wody: Pozwala na przemieszczenie bakugana na inną
kartę otwarcia, blokuje aktywacje kart otwarcia.(Dla Aquosa)
Syreni Śpiew: Tą kartę może użyć tylko Syrenoid,
niszczy innego bakugana, niemożna tego ominąć.
Szybki atak: Wyłącznie dla Preyasa. Zwiększa siłę o 130.
Wir Wodny: Wyłącznie dla Preyasa.Niszczy innego bakugana na polu bitwy.
Preyasowa Zwrotnica: Zmienia Preyasa Angelo na Preyasa Diablo,lub na odwrót.
Tęcza: Dla Preyasa.Zmienia na wybraną domenę
Latająca Woda: Wyłącznie dla Preyasa Angelo.Przenosi bakugana na wybraną kartę
Promień cienia: Wyłącznie dla Hydranoida. Zwiększa siłę o 150.
Moc Darkusa: Dodaje 100 pkt mocy(odejmuje rywalowi 20 pkt mocy co turę).(Dla darkusa)
Karta Zagłady: bakugany zniszczone
lądują w wymiarze zagłady z którego już nie powrócą.
Baki:
Preyas[360]
Syrenoid[340]
Preyas Angelo/Diablo[450]
Dual Hydranoid[500]
Żniwiarz[340]
Blade Tigrerra [450]
Nemus [400]
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
Offline
Karta Marionetka dla mantris
Karta pozwala na to zeby MAntris przenosila bakugany na inne pole
Mozna zablokowac ją uderzeniem
wygląd karta pokazuje mantris z rózowymi piorunami
Offline
4 +
Imię: Marucho
Kasa: 20000$
Domena: Aquos & Darkus & Haos
Drużyna: Organizacja Marucho
Karty Otwarcia:
Postać: Podwaja siłę bakugana. CENA:1000zł
Karta Poziom niżej: obniża poziom mocy przeciwnika o 100 punktów mocy.
Poziom Wyżej:Dodaje 100 punktów mocy dla bakugana który użyje tej karty.
Potęga Aquosa: Pozwala na wprowadzenie na
pole kolejnego bakugana domeny Aquosa.
Potęga Darkusa: Pozwala na wprowadzenie na
pole kolejnego bakugana domeny Darkusa.
Potęga Haosu: Pozwala na wprowadzenie na
pole kolejnego bakugana domeny Haosu.
Potrójna Bitwa: Wymagane są do tej bitwy trzy bakugany, a więc osoba używająca karty dorzuca swojego bakugana.
Karty Super Mocy:
Złote Pazury: Wyłącznie dla Tigrrery, zwiększa siłę o 150.
Zamrożenie haosu: Tylko dla bakuganów haosu, zatrzymuje walkę i pozwala dorzucić kolejnego bakugana.
Wodne Tornado: Dodaje 50 pkt mocy Bakuganom Aquosa.
Ostrze Cienia: Dodaje 80 punktów Bakuganom Darkus.
Iluzja Wody: Pozwala na przemieszczenie bakugana na inną
kartę otwarcia, blokuje aktywacje kart otwarcia.(Dla Aquosa)
Syreni Śpiew: Tą kartę może użyć tylko Syrenoid,
niszczy innego bakugana, niemożna tego ominąć.
Szybki atak: Wyłącznie dla Preyasa. Zwiększa siłę o 130.
Wir Wodny: Wyłącznie dla Preyasa.Niszczy innego bakugana na polu bitwy.
Preyasowa Zwrotnica: Zmienia Preyasa Angelo na Preyasa Diablo,lub na odwrót.
Tęcza: Dla Preyasa.Zmienia na wybraną domenę
Latająca Woda: Wyłącznie dla Preyasa Angelo.Przenosi bakugana na wybraną kartę
Promień cienia: Wyłącznie dla Hydranoida. Zwiększa siłę o 150.
Moc Darkusa: Dodaje 100 pkt mocy(odejmuje rywalowi 20 pkt mocy co turę).(Dla darkusa)
Karta Zagłady: bakugany zniszczone
lądują w wymiarze zagłady z którego już nie powrócą.
Baki:
Preyas[360]
Syrenoid[340]
Preyas Angelo/Diablo[450]
Dual Hydranoid[500]
Żniwiarz[340]
Blade Tigrerra [450]
Nemus [400]
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
Offline
Karta Towarzysz Zagłady!
Karty używają osoby posiadające Karte Zagłady w ten sposób poświęcają swojego bakugana by trafił razem z bakuganem przeciwnika trafili do wymiaru zagłady!
Karta Była ziolona na obrazku stał Mantris koło jakiegoś bakugana a w tle teleport do wymiaru zagłady, tej karty użyłą osba która 1 raz grała w bakugan.
Offline
4 za malo
Offline
Karta Podwójna Maczeta.
Karta Super Mocy Specjalna dla mantris przeznaczona tylko dla Darkusa, Jedna z moich ulubionych kart.
Efekt:
Dodaje 100pkt Mantris bardzo przydatna w niektórych starciach.
Wygląd:
Na karcie jest mantris ze świecącymi się na żółto ostrzami.Po użyciu karty mantris ma większe Ostrza.
Użytkownicy:
Użył ją Kenji w 6 odcinku podczas walki z Danek i Runo
Offline
Hymm bardzo dobre wiadomości dam ci 6
Offline
Karta Zamrożenie Chaosu:
Jest to karta super mocy pozwalaąca na zatrzynanie walki i dorzucenie drugiego bakugana do bitwy co daje przewagę nad przeciwnikiem.
Podczas walki Zamrożenie Chaosu wygląda jak strzały piorunów przy zachmóżonym niebie które zatrzymują bakugany.
Jak dla mnie jest to bardzo przydatna karta, która daje pzewagę nad przeciwnikiem i pomaga w opałach
Offline
Słaby Gracz
Karta Wchłonięcia Bakuganów-Pozwala by jeden bakugan wchłonął siłe pozostałych bakuganów innych domen zwiększając siłę o ich obecnę, nieniszcząc wówczas działania takich kart jak polączenia domen.
Karta Połączenia domen-Polego to na połączeniu sie domen by zwiekszyć siłe bakuganów. Chos+Phyrus+Aquos=każdy bakugan ma +100 za każdego bakugana danej domeny na polu. Subtera+ventus+Darkus=każdy bakugan ma +100 za każdego bakugana danej domeny na polu. Chaos+Darkus/Subtera=każdy bakugan ma +50 za każdego bakugana danej domeny na polu. Ventus+Phyrus/Aquos=każdy bakugan ma +50 za każdego bakugana danej domeny na polu. Phyrus+Subtera=każdy bakugan ma +50 za każdego bakugana danej domeny na polu. Darkus+Aquos=każdy bakugan ma +50 za każdego bakugana danej domeny na polu. Phyrus + Darkus = każdy bakugan ma +50 za każdego bakugana danej domeny na polu.
Offline
Mistrz Gry
Opisze kartę mojego ulubionego Bakugana Dragonoida.
Jest to oczywiście Karta Super Mocy Siła Smoka.
Wygląd:
Na Karcie jest ilustracja Dragonoida, który miota wielką kulą ognia, na tle czerwonego nieba.
Działanie:
W wyniku użycia tej karty super mocy siła Dragonoida wzrasta o 100pkt, a Dragonoid wystrzeliwuje kule ognia w strone przeciwnika.Działa tylko i wyłącznie na domene pyrusa.
Jak można ją zastosować:
Można ją zastosować podczas walki z silniejszym przeciwnikiem, wtedy siła Dragonoida Pyrusa rośnie o 100pkt i ma się większe szanse na jego pokonanie.
Można też użyć "Siłę Smoka" przed użyciem "Postaci" wteda ma się dodatkowe 200pkt.
Offline
Aki 3 Za mało Runo 5 Daniel 5-
Offline