...Gra na Forum...
Ja mam taki pomysł
Najlepiej zróby targ
Możemy tam sprzedawac niepotrzebne baki i karty
Offline
fajny pomysl ale musimy poczekac na wiecej graczy ^^
Imię: Marucho
Kasa: 20000$
Domena: Aquos & Darkus & Haos
Drużyna: Organizacja Marucho
Karty Otwarcia:
Postać: Podwaja siłę bakugana. CENA:1000zł
Karta Poziom niżej: obniża poziom mocy przeciwnika o 100 punktów mocy.
Poziom Wyżej:Dodaje 100 punktów mocy dla bakugana który użyje tej karty.
Potęga Aquosa: Pozwala na wprowadzenie na
pole kolejnego bakugana domeny Aquosa.
Potęga Darkusa: Pozwala na wprowadzenie na
pole kolejnego bakugana domeny Darkusa.
Potęga Haosu: Pozwala na wprowadzenie na
pole kolejnego bakugana domeny Haosu.
Potrójna Bitwa: Wymagane są do tej bitwy trzy bakugany, a więc osoba używająca karty dorzuca swojego bakugana.
Karty Super Mocy:
Złote Pazury: Wyłącznie dla Tigrrery, zwiększa siłę o 150.
Zamrożenie haosu: Tylko dla bakuganów haosu, zatrzymuje walkę i pozwala dorzucić kolejnego bakugana.
Wodne Tornado: Dodaje 50 pkt mocy Bakuganom Aquosa.
Ostrze Cienia: Dodaje 80 punktów Bakuganom Darkus.
Iluzja Wody: Pozwala na przemieszczenie bakugana na inną
kartę otwarcia, blokuje aktywacje kart otwarcia.(Dla Aquosa)
Syreni Śpiew: Tą kartę może użyć tylko Syrenoid,
niszczy innego bakugana, niemożna tego ominąć.
Szybki atak: Wyłącznie dla Preyasa. Zwiększa siłę o 130.
Wir Wodny: Wyłącznie dla Preyasa.Niszczy innego bakugana na polu bitwy.
Preyasowa Zwrotnica: Zmienia Preyasa Angelo na Preyasa Diablo,lub na odwrót.
Tęcza: Dla Preyasa.Zmienia na wybraną domenę
Latająca Woda: Wyłącznie dla Preyasa Angelo.Przenosi bakugana na wybraną kartę
Promień cienia: Wyłącznie dla Hydranoida. Zwiększa siłę o 150.
Moc Darkusa: Dodaje 100 pkt mocy(odejmuje rywalowi 20 pkt mocy co turę).(Dla darkusa)
Karta Zagłady: bakugany zniszczone
lądują w wymiarze zagłady z którego już nie powrócą.
Baki:
Preyas[360]
Syrenoid[340]
Preyas Angelo/Diablo[450]
Dual Hydranoid[500]
Żniwiarz[340]
Blade Tigrerra [450]
Nemus [400]
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
Offline
Ja mam pomysł na bakugany ztwozone co awans np alitar ma 360 delta alitar 400 maksymalnie 30 g
Offline
a tu moj pomysl troche znany: zrobiłbym temat, w którym robilibyśmy swoje karty Otwarcia i Super Mocy a jak byłyby fajne to by sie je przypisało do sklepu
Imię: Marucho
Kasa: 20000$
Domena: Aquos & Darkus & Haos
Drużyna: Organizacja Marucho
Karty Otwarcia:
Postać: Podwaja siłę bakugana. CENA:1000zł
Karta Poziom niżej: obniża poziom mocy przeciwnika o 100 punktów mocy.
Poziom Wyżej:Dodaje 100 punktów mocy dla bakugana który użyje tej karty.
Potęga Aquosa: Pozwala na wprowadzenie na
pole kolejnego bakugana domeny Aquosa.
Potęga Darkusa: Pozwala na wprowadzenie na
pole kolejnego bakugana domeny Darkusa.
Potęga Haosu: Pozwala na wprowadzenie na
pole kolejnego bakugana domeny Haosu.
Potrójna Bitwa: Wymagane są do tej bitwy trzy bakugany, a więc osoba używająca karty dorzuca swojego bakugana.
Karty Super Mocy:
Złote Pazury: Wyłącznie dla Tigrrery, zwiększa siłę o 150.
Zamrożenie haosu: Tylko dla bakuganów haosu, zatrzymuje walkę i pozwala dorzucić kolejnego bakugana.
Wodne Tornado: Dodaje 50 pkt mocy Bakuganom Aquosa.
Ostrze Cienia: Dodaje 80 punktów Bakuganom Darkus.
Iluzja Wody: Pozwala na przemieszczenie bakugana na inną
kartę otwarcia, blokuje aktywacje kart otwarcia.(Dla Aquosa)
Syreni Śpiew: Tą kartę może użyć tylko Syrenoid,
niszczy innego bakugana, niemożna tego ominąć.
Szybki atak: Wyłącznie dla Preyasa. Zwiększa siłę o 130.
Wir Wodny: Wyłącznie dla Preyasa.Niszczy innego bakugana na polu bitwy.
Preyasowa Zwrotnica: Zmienia Preyasa Angelo na Preyasa Diablo,lub na odwrót.
Tęcza: Dla Preyasa.Zmienia na wybraną domenę
Latająca Woda: Wyłącznie dla Preyasa Angelo.Przenosi bakugana na wybraną kartę
Promień cienia: Wyłącznie dla Hydranoida. Zwiększa siłę o 150.
Moc Darkusa: Dodaje 100 pkt mocy(odejmuje rywalowi 20 pkt mocy co turę).(Dla darkusa)
Karta Zagłady: bakugany zniszczone
lądują w wymiarze zagłady z którego już nie powrócą.
Baki:
Preyas[360]
Syrenoid[340]
Preyas Angelo/Diablo[450]
Dual Hydranoid[500]
Żniwiarz[340]
Blade Tigrerra [450]
Nemus [400]
▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄▄
Offline
zgadzam sie z przed muwca
Offline
ja
Offline
ale ja mam pomysł zza awanse
np za gracza-1 karta
za zawodowca-2 karty
za utalentowanego -3 karty
a za mistrza-3 karty i jeden bak
a za moda-4 karty i jeden bak
admin-4karty-2 baki
Offline
Myślę,że to zły pomysł
A no i pisz w jednym poście bo to spam a spam to kara
Offline
Można by robić konkursy a za 1 miejsce była by nagroda bakugan do 340pkt
Offline
to cienki pomysł lepiej by było miec możliwość tańszej przygody albo bakugan z/a.
Mam pomysłm wiecie bo jak piszemy w karcie otwarcia np. Pz - poziom niżej to przeciwnik może sie tego spodziewać jaką karte mamy i to jest dla mnie dziwne. Lepiej by było gdybysmy nie pisali tych skrutów bo to dziwne. Oczywiście chodzi mi o urozmaicenie gry.
Sądzę też, że przyda się ranking graczy np. za wygraną +20 pkt w pojedynku, + 10 w treningu za przegraną w pojedynku -5 a w treningu -0
A i Jeszcze jedno prace jak:
Sędzia Meczu - Sędzia meczu sędziuje konkursy i ważne spotkania.
Sędzia Karny - Prowadzi Rozprawy na temat złego zachowania i zbrodnii.
Nauczyciel - Uczy 1 nowego na forum i wprowadza go w świat bakugan.
Sprzedawca - Obsługuje kase w sklepie.
Naukowiec (jeśli się zgodzicie) - Za Spora forse może udoskonalać bakugany i twożyć nowe karty
Strażnik Wymiaru zagłady - człowiek ten może po 1 miesiący wysłaniu bakugana do wymiaru oddać go do własciciela
Ostatnio edytowany przez Szynal (2009-09-21 17:49:38)
Offline
Mistrz Gry
Więcej kart otwarcia i super mocy.
Offline
KSM - Evolucje
Młot gorema - dodaje Hammer Goremowi 200 pkt
Mega strzał - dodaje Delta dragonoidowi 200 pkt
Synteza mocy - dodaje tyle samo pkt co poprzednia KSM
Tarcza - odejmuje bakuganowi który atakuje Gorema 150 pkt
Offline
Mistrz Gry
no dobry pomysł ale tak dla każdego specjalnego bakugana
Offline